czwartek, 6 sierpnia 2015

Weselny klimat

Post będzie dotyczył weselnej zabawy która odbyła sie w ten weekend , na początek ceremonia kościelna wypadła bardzo dobrze było bardzo wzruszająco jak prawie na każdym ślubie, ale naszczęście się nie popłakałam 
Następnie udaliśmy się za parą młodą do lokalu w którym odbywała się dalsza część imprezy . 
Lokal wygladał bardzo ładnie na zewnątrz jak i w środku. Orkiestra bardzo ładnie grała , wytańczyłam się za wszystkie czasy , jedzenie bardzo dobre najadłam się jak "bąk" . W końcu nadeszła godzina 00;00 Oczepiny, nie lubie brać udziału w tego typu zabawach ale wziełam udział w 2 konkursach ponieważ Starsza była moją znajomą i mnie wyciągała , 1 konkurs chyba każdy zna , łapanie welonu który Pani młoda rzuca za siebie , mało co brakło i bym złapała welon 2 konkurs "chochelka" wypadła na mnie , Pan z zespołu który prowadził tą zabawę nie chciał dopuścić a bym wypiła wódke z chochli ponieważ myślał że jestem nie pełnoletnia , pewnie patrzył na wzrost bo jestem dosyć niska Jednak wypiłam tą wódkę ponieważ moja koleżanka "Starsza" podbiegła do Pana z zespołu i mu powiedziała ze jestem pełnoletnia było bardzo fajnie można było się pośmiać  póżniej były inne śmieszne zabawy . 
bawiłam się do 4 rano , nogi mnie bolą więc wesele udane 
Wczoraj odbyły się poprawiny również było bardzo fajnie ale już byłam o wiele krócej bo chyba tylko do 21 

Zapraszam do oglądania zdjęć z Wesela  












Sukienka: Asos 
Torebka: Mohito
Szpilki: Emilia 

Poprawiny 
Biała koszula: Bershka
Kolia"perły" Mohito
Spodnie: H&M
Torebka: Cropp
Szpilki: Emilia 

Tu mozecie mnie znaleść 
https://instagram.com/agnieszkakrzes/
snapchat: krze15
http://www.vinted.pl/members/41540-xthy

Pozdrawiam 
xthy;*


1 komentarz:

  1. ślicznie wyglądasz wpadnij do mnie! www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń