czwartek, 17 września 2015

Wrześniowe haul zakupowe

Hejka kochani ;*
Jak tam, jesteście zadowoleni z upału jaki nastał ?
ja osobiście nie lubie takich gorących dni , wolę jak jest troszkę chłodniej .

Jutro zaczynam 1 dzien w nowej szkole , troszkę sie stresuje bo juz na pewno od jutro zacznie się nauka , a mi się tak bardzo nie chce uczyć , mega się rozleniwiłam przez te wakacje , ale to i tak tylko 3 dni nauki ( piątek , sobota , niedziela ) więc lepiej niż w zwykłej szkole . ;)

Dzisiejszy post będzie dotyczył Haul Wrześniowego , jak będzie mozna zauwazyć zainwestowałam już w jesienne ciuchy , to ciepło które nastało na pewno nie będzie trwać już długo, więc takie ciepłe rzeczy przydadzą , się juz w niedługim czasie .;)

A Wy już zainwestowaliście w ciepłe ubrania ?;)


























































































































































Kremowy płaszcz Sheinside rozmiar z metki M ale jest dobry XS , S
Pudrowy  płaszczyk Bershka rozmiar XS
Pudrowy ciepły sweterek rozmiar S New Look
Neonowy stanik H&M
Białe rurki rozmiar XS firma Bershka
Czarne botki firma Zara

24 komentarze:

  1. Nienawidzę upałów, a dzisiaj to jakieś przekleństwo >.< Ładne te rzeczy, ten pierwszy płaszcz jest świetny.

    BLOG POD CHMURKĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo mi siępodoba. Pierwszy płaszczyk jest cudowny!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haul! Drugi płaszczyk jest śliczny :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy płaszcz i sweterek są piękne :3
    Botki też są cudne ;)
    Oczywiście reszta też bardzo ładna :D

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym zadowolona, gdyby ta ładna pogoda i do mnie dotarła, póki co u mnie niestety nadal jesiennie... A z zakupów wszystko mi się podoba, ten pierwszy płaszczyk rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierwszy płaszczyk jest cudowny, tylko ja bym wybrała miętowy jeśli by był :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny haul! Powodzenia w nowej szkole :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się pierwszy płaszcz! A buty są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spodnie ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy:) ja muszę się jeszcze zaopatrzyć w jakiś cieplutki sweterek:)
    pozdrawiam:)
    http://modnamuffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pierwsza kurteczka super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne płaszczyki!

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza kurteczka jest boska:)<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy. !!
    Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszym płaszczyku się zakochałam <3 Świetne rzeczy
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremowy płaszcz <3

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochalam się w płaszczyku z sheinside i neonowym staniku! Sliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny płaszczyk, wszystkie rzeczy są bardzo ładne ale płaszczyk najlepszy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń