czwartek, 26 listopada 2015

Moja kolekcja pomadek

Hej ;*

Dzisiejszy post będzie dotyczył pomadek

Od jakiegoś roku zaczełam używać pomadek , kiedyś tak nie było , moje usta były pozbawione jakich kolwiek kolorów , i atrakcyjności . 
Ale teraz moje usta są pełne "radości" i kolorów , poprzez pomalowane  usta czuje się bardziej odważniejsza i i na pewno bardziej atrakcyjna  ;)
Moja pierwsza pomadka pochodzi z firmy : Rimmel 
teraz ta kolekcja pomadek robi się coraz większa , ponieważ już posiadam rózne marki: ( Inglot,Golden Rose )i kolory.
A Wy jakie firmy pomadek najbardziej lubicie ?
Jakie kolory najcześniej używacie  przez jesieniń/zime ?

Moja kolekcja pomadek 

Rimmel London 



Inglot



Golden 
Rose 








46 komentarzy:

  1. piękne kolorki :D
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moje kolory, ale ładna kolekcja:)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne szminki :)

    Zapraszam do mnie :) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory sa obłędne ❤️

    _________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają przecudne kolorki<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja. Sama zaczęłam kupować coraz to więcej ^^
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 128 z golden rose jest piękna :D

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana od dawna Airy Fairy, bardzo podoba mi się u kogoś, ja też muszę się na nią zdecydować :) Ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory pomadek, ja uwielbiam fuksje :P
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kolory! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się czytało :D Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak daj znać na moim blogu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory ;)
    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w sumie nie mam ani jednej, bo nie używam hahha c;
    Śliczne kolorki! ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog i mega pomadki! :*
    http://m-artynablogg.blogspot.com/
    dopiero zaczynam wiec zapraszam
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory, sama ostatnio zaczęłam eksperymentować z próbkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory piękne! Te z INGLOTA najlepsze, bo matowe. Uwielbiam pomadki, mam ich mnóstwo, a nie używam żadnej - to dopiero paradoks :) Nie umiem przyzwyczaić się do kolorowych ust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pomadki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kolekcja :)

    xhealthywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio kupiłam szminkę z Golden Rose, lubię tą firmę. I tym razem nie zawiodła. Teraz szukam jakiegoś ładnego odcieniu subtelnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Golden Rose numer 129 jasny róż i Rimmel 006 kolor jest bardziej wyrazisty róż ale równiez bardzo ładny , może na zdj nie widac ale w żeczywistosci są bardzo ładne ;)

      Usuń
  22. jakie piękne kolory:) masz super kolekcję:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne kolory! :)) Wspaniała kolekcja! ^^ *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeejku jakie śliczne kolorki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Są przepiękne ♥ Ja najwięcej pomadek mam z Eveline (prawdopodobnie dlatego, że nie są drogie :D)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham pomadki:D
    Super kolekcja:3
    Zapraszam:*
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezła kolekcja! Ja akurat pomadek mam niewiele (za to innych kosmetyków bywa u mnie zatrzęsienie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też używam szminek od nieco ponad roku i nie wiem czemu wcześniej się na to nie zdecydowałam. :) Chociaż przyznaję, że początkowo dziwnie się czułam mając na ustach te intensywniejsze odcienie. :) robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Ilość Twoich pomadek jest zatrważająca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kolory, uwielbiam pomadki z Golden Rose i Inglota ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory <3 Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na kolorowe pomadki, bo mam bardzo suche usta, zimą niestety to się jeszcze bardziej nasila :) Zaczęłam je dobrze nawilżać i mam nadzieję, że już niedługo i ja będę mogła mieć piękne kolory na swoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kolory, ja się cały czas przekonuję do ciemnych odcieni na ustach :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam pomadki z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne masz kolory tych pomadek, ja najbardziej lubię Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam to samo, kiedyś w ogóle nie malowałam ust a teraz sobie nie wyobrażam wyjść bez szminki :-) super kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kolory pomadek :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń