czwartek, 12 maja 2016

Summer suggestions from the store Dresslink

Cześć kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić pare letnich propozycji od sklepu Dresslink
Ostatnio dużo poświęciłam czasu na poszukiwanie czegoś fajnego na lato , długo nie musiałam szukać ponieważ dużo rzeczy spodobało mi się z tej strony , ale pomyślałam ze będzie tego za dużo w jednym poście i wybrałm dla Was z tych wszystkich rzeczy moim zdaniem same perełki .;)
Jak można zauważyć w moich propozycjach króluje biel , dzieje się to dlatego że po prostu uwielbiam biały kolor i ogólnie pastele <3
Serdecznie zapraszam do obejrzenia propozycji które przygotowałam dla Was
i przy okazji chciałam również prosić o kliknie w linki .;*

Baby blue hiszpanka






































Biała koszulka ze zdobieniami koronkowymi






































Biała koszulka z odkrytymi ramionami






































Urocza koszulka na ramiona






































Jasno różowa koszula z wiązanym przodem






































Różowa asymetryczna koszula






































Cudowna tunika z odkrytymi plecami






































Muffinkowe torebki

49 komentarzy:

  1. Hiszpanka z pierwszego zdjęcia - rewelacja! Zarówno kolor, jak i krój. Muszę pomyśleć o jakiejś hiszpance na lato :) Podoba mi się u Ciebie, zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie pierwsza propozycja jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre bardzo fajne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę nie w moim guście te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasno różowa koszula z wiązaniem naprawdę świetna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka słodka torebka <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula z wiązaniem z przodu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza bluzka również była na mojej liście must have. genialny krój :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne propozycje :) szkoda tylko, ze jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje, oczywiście poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dziś robiłam zamówienie u nich i na nic nie mogłam sie zdecydować , zbyt dużo ;D
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza bluzeczka w kolorze baby blue jest naprawdę świetna. Idealna na sezon letni. Jasno różowa koszula - odważna, ale gdyby założyć pod nią body lub top to jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre rzeczy są naprawdę świetne! Szczególnie ta koszula z wiązaniem z przodu w kolorze pudrowego różu! Poklikałam :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow mega poscik:* mi najbardziej sie podoba ta różowa z wiązaniem!:)
    Zapraszam do mnie http://aliceeeblog.blogspot.com/
    niedługo nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe perełki wyszukałaś :) a babeczka przesłodka :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również stawiam na biel i koronkę
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podobaja mi sie te bluki wiazane z przodu sa megaaa :)!

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Zakochałam się w niebieskiej hiszpance i różowej bluzeczce z wiązaniem♥ Mega !! Reszta rzeczy również w moim guście, ale jednak te dwie bluzeczki przykuły moją uwagę :D Poklikałam w linki i bardzo miło by mi było, gdybyś postanowiła się odwdzięczyć, o tutaj klik. Z góry bardzo, bardzo dziękuję!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się bluzka hiszpanka jak i pierwsza stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna selekcja, Uwielbiam ubrania odsłaniające ramiona :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne ubrania, poklikałam :)

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne ubrania :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne rzeczy! Bluzeczka Baby blue hiszpanka skradła moje serce jest świetna!:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne propozycje, typowo letnie i zwiewne:) Podobają mi się:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taką torebeczkę jest świetna, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Baby blue hiszpanka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy! :) Wszystkie bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne propozycje ;)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne propozycje ;)

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodobała mi się pudrowo-różowa bluzka z wiązaniem ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne propozycje! :) Poklikane! Gratuluję współpracy! :

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne rzeczy!:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie te wszystkie rzeczy są przekozackie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna ta torebeczka z mufinkiem ♥

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne inspirację :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko takie ładne! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Hiszpańskie dekolty. Sama czaję się na bluzeczkę oczywiście w pudrowym kolorze i o takim kroju. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń