sobota, 16 lipca 2016

Morelowa hiszpanka Banggood

Witam kochani ;*
Dzisiejszy post będzie dotyczył współpracy z firmą Banggood .
Pewnie większoścć z Was wie ,że to firma internetowa z dużą ilością asortymentu
firma jest godna polecenia wiem ,bo sama współpracuje z banggood od pewnego czasu .
Zamówiłam od nich morelową hiszpankę i jestem z  koszulki bardzo zadowolona ponieważ pięknie się prezentuje , jest przewiewna , jest wykonana z dobrego materiału .
Koszulka doszła do mnie w niecałe 3 tygodnie moim zdaniem, to i tak szybko jak na chińską strone .
Na stronie internetowego sklepu banggood są różne oferty Fashion Deals i Flash Deals
Tu możecie zobaczyć ,jak koszulka wygląda na ich sklepie Klik
A teraz zapraszam do obejrzenia stylizacji którą wykonałam w morelowej hiszpance właśnie ze sklepu Banggood.com . ;)



































Fot : Anna Krzyżanowska
Mam na sobie :
Morelowa hiszpanka Banggood.com
Spódiczka : Bershka
Szpilki : Emilia

41 komentarzy:

  1. ładna! akurat ta moda mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz prześlicznie, hiszpanka jest cudna! :)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pastelowy zestaw. Uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele bardzo pasują do twojej urody! :)

    Zapraszam również do siebie: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!! Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute style
    i really love it your skirt"
    Now I am following you in GFC 73
    I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty ślicznie w niej wyglądasz :) jak Aniołek :) cudowne zdjęcia :) chyba jedne z najlepszych jakie u Ciebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, dziewczęca stylizacja :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta hiszpanka :D
    Pięknie Ci w niej :)
    Uwielbiam hiszpanki:P Są mega *_*
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pięknie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Hiszpanka + spódniczka = połączenie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hiszpanka jest cudowna, bardzo podoba mi się ej kolor a w połączeniu ze spódniczką wygląda ona idealnie. Pięknie wyglądasz w takich pastelowych kolorkach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zestawienie! Bluzeczka mi się bardzo podoba- wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziewczęca i subtelna stylizacja :) Podoba mi się :) Bluzeczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bluzeczka :) nie znam tej strony, zamawiam czasami coś z Aliexpress więc za chwilę wbijam na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Koniecznie muszę zajrzeć na nią ! Ślicznie wyglądasz :*

    https://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie i kobieco<3

    _____________________
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post! I love it so much.


    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie masz piękne rzęsy na ostanim zdjęciu ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesłodka stylizacja :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziewczęca spódniczka:) Podoba mi się
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest ta bluzeczka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę długi czas przesyłki, ale jak na chińską stronę to i tak nieźle. Sama bluzka jednak bardzo mi się podoba, ostatnio hiszpanki naprawdę wpadły w mój gust, muszę wybrać się na zakupy haha! Pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentuje się ładnie bluzeczka, zgodzę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta spódniczka :)Bardzo Ci w niej ładnie :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podobasz w takich jasnych kolorkach !:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń