niedziela, 21 sierpnia 2016

Powdered pink skirt

Witajcie kochani ;*
Jak Wam mijają wakacje? w jakich ciekawych miejscach byliście ? ;)
Mi wakacje mijają bardzo szybko , ale nie moge powiedzieć że się nudziłam bo tak na pewno nie było , jak pisałam w cześniejszych postach byłam w paru miejscach (Energylandzie , Bieszczadach  , odwiedziłam również wiele miast które są położone niedaleko mnie .
A już od poniedziałku pakuje ,się na kolejny wyjazd tym razem bardziej, to kuracja niż wycieczka , wyjeżdzam ,do sanatorium w Busku Zdroju  podkurować zdrowie i 3 tygodnie mam zgłowy , pożniej wracam i ide jeszcze do szkoły na profil Higienistka stomatologiczna .
Teraz jak napisałam moje plany na najbliższą przyszłóść ,przejde do głównego tematu dzisiejszego postu a jest nim nowa stylizacja złożona z rzeczy z sieciówek i współprac .
Torebka jest ze współpracy z Rose Wholesale  jest to sklep internetowy , ma wspaniały duży asortyment , gdy przyszło do wybrania rzeczy od nich miałam duży problem ,co  wybrać bo są tam śliczne rzeczy <3 zamówiłam od nich jeszcze okulary i bluze ale niestety paczkę rozdzielili na dwie paczki i reszta rzeczy dojdzie mi troche pózniej ,, ale fajnie bo wykonam dwa osobne posty .
Ich firma jest super, spełnia oczekiwania klienta , ich produkty są idealnie wykonane a paczka "idzie"
do 2 tygodni więc jak na chińską firmę i tak szybko , Prosze link do torebki Klik 
Koszulke którą mam na sobie i można zobaczyć również w poprzednim poście jest też ze współpracy ale tym razem od firmy internetowej Rosegal ta firma również jest super rzecz idealnie wykonana , szybka wysyłka  również do 2 tygodni . Proszę link do koszulki Klik .
Obie firmy są wspaniałe i jestem mega zadowolona że moge z nimi współpracować
Zapraszam do obejrzenia stylizacji

Fot : Emilia Pabian 




















Mam na sobie :
koszulka Rosegal
Spódnica  : H&M
Buty : Zara
Torebka :  Rose Wholesale




32 komentarze:

  1. śliczna bluzka! uwielbiam te modele torebek, sama się pokusiłam o podobną :) klikam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna koszulka . supr wykończenie :)

    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudnie, tak dziewczęco! Śliczna bluzeczka kochana ♥
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. torebeczka i bluzka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka, mega mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. So sweet! Love the details of the daisies!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam tylko nad morzem w tym roku. Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta torebka, sama się na nią czaję :)
    Linki kliknięte :) - włączyły się strony główne sklepów zagranicznych :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzeczka ;) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :) bardzo ciekawe okulary u nagłówka bloga! :)
    zapraszam do mnie na artystyczne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka od razu wpadła mi w oko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna torebka! Co do wakacji - trochę u mnie zwiedzania ale też odpoczynku. Wszystko z czasem pewnie pojawi się na blogu :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna ta torebka, zamówiłam już też swoją :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta bluzka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie <3 Jestem zachwycona ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam połączenie bieli i pudrowego różu! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka i buty są przecudowne *.* Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny delikatny zestaw i letnia sceneria! Uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, dobrze ci w jasnych kolorach :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw :) Torebka przepiękna, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń