poniedziałek, 6 marca 2017

Wishlist Sammydress

Witajcie kochani ;*

Dziś przychodzę do Was z listą życzeń od sklepu Sammydress.com
Współpracowałam już wcześniej z tym sklepem i wiem , że mają świetny asortyment nie tylko ubraniowy , ale też sklep posiada artykuły do domu , ogrodu , akcesoria do telefonów itp .
Sklep internetowy sammydress znam z świetnej jakości produktów jak i również z szybkiej wysyłki zamówienia .
Czy znacie ten sklep ? co o nim sądzicie ?

Przygotowałam dla Was listę życzeń na wiosnę .
Wiosny może dziś,nie widać dziś za oknami , ale wczoraj dzień był piękny i pewnie dni będą robić się jeszcze piękniejsze dlatego postanowiłam ,ze wykonam dla Was tego typu post .
















Klik                                             Klik                                          Klik
















Klik                                               Klik                                        Klik

















Klik                                       Klik                                                    Klik

31 komentarzy:

  1. Ta ostatnia czarna wydaje się być naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ciuszki. Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia bluzeczka jest śliczna, widziałam ją już na jakimś blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką samą spódnice umieściłam u mnie na blogu oraz wiele innych ciekawych rzeczy zajrzyj może coś Ci się spodoba.
    https://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba ta bluzeczka biała :)

    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ciuszki,poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnice najbardziej przypadły mi do gustu:)

    Pozdrawiam!
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi przypadla do gustu przedostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzki czarna i biała w trzecim rzędzie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka! Wszystko bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie ta dzinsowa koszulka - cudo.
    Trochę poklikam, nie będę taka. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Very inspirational post with all the clothes!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT & MESSY BUN, IN PARIS

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten sklep u bardzo lubię ;)
    Poklikałam :*
    Mogłabyś kliknąć u mnie w jeden link pod koniec posta? ;)


    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy :) mam te 2 pierwsze spódnice, są extra <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne rzeczy! Wszystko strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwona sukienka jest świetna!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnice są świetne! Szczególnie ta w środku, w kolorze pudrowego różu :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzy mi się ta różowa spódnica :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna spódniczka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń