wtorek, 13 czerwca 2017

Rajskie klimaty

Witajcie kochani ;*

Dziś przychodzę do Was z hitem sezonu jakim jest print na ubraniach o tematyce rajskim .
Szczerze bardzo podoba mi ,się ten pomysł , ubrania zyskują klimat indonezyjskich wysp .
Aby look był lekki, tło tropikalnych printów powinno być białe, a akcesoria niech mają elementy złota i słomki .

A Wam podoba się tropikalny print ?






































 Klik                                              Klik                                               Klik    

 Klik                                              Klik                                               Klik       







































 Klik                                             Klik                                               Klik

 Klik                                             Klik                                               Klik



Inspiracje 


43 komentarze:

  1. O mamo, można poczuć się jak w raju :D
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór wygląda po prostu bosko! Idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka zaful jest piękna na tropikalnej coś tam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy! W szczególności podoba mi się kombinezon ^^ Świetne inspiracje :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi sie sukienka jest w prost idealna ^^


    Poklikane ♥

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niekoniecznie każdy, ale taki print mi się w mirę podoba. Nie lubię gdy to, co jest na ubraniach razi w oczy. Z umiarem super sprawa.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy pomogłam, ale poklikałam ci też w linki Zary :)
    Przykładowe ceny z Zaful - 14,97$, 16,89$, 23,99$, 18,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne sukieneczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na tak, uwielbiam takie motywy na ubraniach :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawsze i nie wszędzie, ale ogólnie jestem na tak :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. rajsko trafiłaś do moich kręgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię taki rajski, liściasty bardzo wakacyjny motyw :) dlatego zamówiłam sobie strój kąpielowy właśnie w taki design :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ubrania wybrałaś, jak tak przejrzałam to wszystko bym zabrała do swojej szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne wzory, zdecydowanie na tegoroczne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, ciekawe propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudooo! Uwielbiam taki klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow uwielbiam takie tropikalne ciuszki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super wyglądają te kostiumy ❤️

    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożee, ale chciałabym być a takiej tropikalnej wyspie :D Genialne stroje

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stroje, sukienki! Aż czuje się ten klimat :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Amazing post dear!
    Have a lovely friday!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Można się poczuć, jak w raju :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kwiatowe wzory, więc i takie rajskie wzorki bardzo mi się podobają 😍 Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne wzory, bardzo mi się podoba :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie wzory, idealne na lato. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te wzory są boskie,tak kojarzą się z latem <3

    OdpowiedzUsuń
  28. wzory boskie, inspiracje również :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ciuszki :) Uwielbiam takie printy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post :)
    I'm following your blog :)
    Visit my blog if you like ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama nie chodzę w takich rzeczach, ale na kimś mi się podobają :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam tą nową kolekcje z zary <3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne ciuszki, mój ulubiony sklep :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. według mnie bardzo fajna i przyjemny trend na lato. W klasycznej czerni nikt nie wytrzyma upałów, a takie wzorzaste kolorowe motywy jeszcze bardziej umilają lato :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń