Strona główna

wtorek, 13 czerwca 2017

Rajskie klimaty

Witajcie kochani ;*

Dziś przychodzę do Was z hitem sezonu jakim jest print na ubraniach o tematyce rajskim .
Szczerze bardzo podoba mi ,się ten pomysł , ubrania zyskują klimat indonezyjskich wysp .
Aby look był lekki, tło tropikalnych printów powinno być białe, a akcesoria niech mają elementy złota i słomki .

A Wam podoba się tropikalny print ?






































 Klik                                              Klik                                               Klik    

 Klik                                              Klik                                               Klik       







































 Klik                                             Klik                                               Klik

 Klik                                             Klik                                               Klik



Inspiracje 


45 komentarzy:

  1. O mamo, można poczuć się jak w raju :D
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór wygląda po prostu bosko! Idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka zaful jest piękna na tropikalnej coś tam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy! W szczególności podoba mi się kombinezon ^^ Świetne inspiracje :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi sie sukienka jest w prost idealna ^^


    Poklikane ♥

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niekoniecznie każdy, ale taki print mi się w mirę podoba. Nie lubię gdy to, co jest na ubraniach razi w oczy. Z umiarem super sprawa.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy pomogłam, ale poklikałam ci też w linki Zary :)
    Przykładowe ceny z Zaful - 14,97$, 16,89$, 23,99$, 18,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
      Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne sukieneczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na tak, uwielbiam takie motywy na ubraniach :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawsze i nie wszędzie, ale ogólnie jestem na tak :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. rajsko trafiłaś do moich kręgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię taki rajski, liściasty bardzo wakacyjny motyw :) dlatego zamówiłam sobie strój kąpielowy właśnie w taki design :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ubrania wybrałaś, jak tak przejrzałam to wszystko bym zabrała do swojej szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne wzory, zdecydowanie na tegoroczne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, ciekawe propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow uwielbiam takie tropikalne ciuszki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super wyglądają te kostiumy ❤️

    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożee, ale chciałabym być a takiej tropikalnej wyspie :D Genialne stroje

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stroje, sukienki! Aż czuje się ten klimat :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Amazing post dear!
    Have a lovely friday!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Można się poczuć, jak w raju :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kwiatowe wzory, więc i takie rajskie wzorki bardzo mi się podobają 😍 Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne wzory, bardzo mi się podoba :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie wzory, idealne na lato. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te wzory są boskie,tak kojarzą się z latem <3

    OdpowiedzUsuń
  27. wzory boskie, inspiracje również :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne ciuszki :) Uwielbiam takie printy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post :)
    I'm following your blog :)
    Visit my blog if you like ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama nie chodzę w takich rzeczach, ale na kimś mi się podobają :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą nową kolekcje z zary <3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne ciuszki, mój ulubiony sklep :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. według mnie bardzo fajna i przyjemny trend na lato. W klasycznej czerni nikt nie wytrzyma upałów, a takie wzorzaste kolorowe motywy jeszcze bardziej umilają lato :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń