poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Long flower dress

Witajcie kochani ;*

Stylizacje którą dla Was przygotowałam składa ,się : z białej koszulki z haftem na rękawie , kwiatowej długiej sukienki , butów na obcasie oraz czarnej torebki typu chloe .
Takiego zestawu jeszcze u mnie na blogu nie było .
Nigdy do tej pory ,nie zakładałam sukienki na koszulkę a po drugie nie zakładałam nigdy długiej sukienki więc ten look jest dla mnie nowością . ;)
Zawsze uważałam ze długie sukienki ,nie wyglądają na mnie korzystnie , ale zaryzykowałam i zamówiłam a teraz nie żałuje ;)
Inspiracje do stworzenia look'u zasięgnęłam ze stylizacji festiwalowych .
Co sądzicie o tej stylizacji ?














































Mam na sobie :

Botki : Stradivarius 
Torebka : Wholerosesale

White crop top

34 komentarze:

  1. WOW! Super nieszablonowa stylizacja :)
    Sama nie zdecydowałabym się na taki dobór dodatków, ale u Ciebie ma to sens i wygląda świetnie ♥
    PS. Poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia ale myślę, że ta sukienka wyglądałaby jeszcze lepiej bez koszulki pod spodem. oczywiście poklikałam we wszystkie linki $15.82 $16.99

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, podoba mi się to połączenie!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow <3! Boska stylizacja, sukienka bardzo mi się podoba i te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie i kwieciście co bardzo lubię :-0

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna sukieneczka! swego czasu widzialam niemalze identyczna na wyprzedazach w stradivariusie, jednakze zrezygonowalam z kupna, a teraz zaluje :(
    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  7. o lala chyba mnie zainspirowałąś do stworzenia czegoś podobnego:)

    Pięknego dnia:*
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie :) Koniecznie przekonaj się do sukienek, bo na prawdę w tej dobrze wyglądasz <3
    http://magdelblog.blogspot.com/2017/08/ootd-37.html

    OdpowiedzUsuń
  10. great post, dear ♥

    https://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podobnie, zawsze wystrzegałam się dłuższych sukienek i spódnic bo uważałam, ze te zarezerwowane są tylko dla szczupłych dziewczyn. W tym roku zaryzykowałam i zamówiłam długą sukienkę. Teraz większość mojej szafy to sukienki i spódnice co najmniej do kolan. Są niesamowicie wygodne i wyglądają na prawdę dobrze na większych kształtach. :)

    Zestaw super, sukienka jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne zdjęcia, jest klimat *.*
    Sukienka w kwiaty- wow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie tej bluzki z sukienką:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy efekt daje ta koszulka pod sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygladasz :). Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka podoba mi się bardzo ale ta bluzka pod nią już nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz:)
    Bardzo ciekawa sukienka <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sukienka, lecz ja zrezygnowalabym z tej bluzki pod nią i zmieniła bym tez buty bo wyglądają za ciężko do tej zwiewnej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja jest zestawiona pod względem festiwali , dlatego tez użyłam ciężkich butów do zwiewnej sukienki a nie np szpilek :)

      Usuń
  19. Genialnie wyglądasz, śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tą bluzeczkę z haftem i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka ładna ;) ja jednak ubrałabym ją z jakimiś metalicznymi szpilkami i kopertówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja, zupełnie inna niż wszystkie :) Za to ogromny plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kombinacja! Wyglądasz genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń