poniedziałek, 4 września 2017

Hairbrush & Powderbag

Witajcie kochani ;*

Stylizacja którą dla was przygotowałam składa ,się : z kwiatowej sukienki , kwiatowej opaski na włosy , pudrowej torebki oraz czarnych mokasynów .

Outfit jest idealny na ciepłe letnie dni , ale pogoda diametralnie ,się zmienia i za oknem panuje jesienna pogoda , stylizacja została zrobiona parę dni wcześniej dlatego też ,nie pasuje do teraźniejszej pogody za oknem . ;)

Co sądzicie o tej stylizacji ?





















Mam na sobie :
Mokasyny : Zara 

27 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i piękne tło zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w kwiatki jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna masz ta sukieneczkę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka!

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę. Musze się odważyć i znów zacząć chodzić w sukienkach. :) Albo chociaż delikatnych kombinezonach! :)
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta sukienka i opaska, szkoda że pogoda taka brzydka

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna jest ta sukieneczka! i bardzo podoba mi się torebka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia!
    wydaje mi się, że to Kadzielnia, czyli moje miasto :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziewczęco! torebka i opaska śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia! opaska jest genialna<3

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacje ;))


    https://naatsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja i po prostu pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetna torebka! pięknie wyglądasz :D

    Jesteś chętna na obs=obs? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całą sesja jest bardzo magiczna! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo mi się podoba, rewelacja :) klik :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz zjawiskowo ;* aż poczułam to ciepło ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała stylizacja jest genialna, ale torebka tak mi się podoba, że cała czas przyciąga mój wzrok na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! <3
    Torebka mega mi się spodobała, napewno będzie wspaniałym dodatkiem do każdej stylizacji!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your style <3
    nice look !
    http://modefemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja <3
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń