środa, 20 września 2017

RECENZJA - MASECZKA SAMMYDRESS

Witajcie kochani ;*
Dzisiejszy post będzie dotyczył recenzji maseczki CUCNZN z chińskiego sklepu Sammydress.
Długo szukałam maseczki tego typu w końcu znalazłam taką w sklepie  Sammydress .
Szczerze na początku bardzo bałam się jej zastosować ponieważ ,nie znam jej składu bo wszystko na opakowaniu jest napisane po chińsku , ale w końcu się odważyłam i szczerze powiem że maseczka podbiła moje serce . 



ZALETY : 
~Płynna konsystencja
 ~konsystencja łatwo się nakłada 
~Zastyga w 10-15 min 
~Łatwo się odrywa 
~Pozostałości maski łatwo się zmywają 
~Usuwa niedoskonałości jakimi są wągry 
~Po usunięciu maski z twarzy skóra jest gładka 
~Tubka maski wystarcza na kilkanaście użyć
~Nie uczula 


WADY: 
~Zapach 
~ Ból przy odrywaniu maseczki ( za pierwszym razem  nałożyłam maseczkę na całą twarz , gdy już zastygła  zaczęłam ją odrywać z policzków ,ból był tak okropny aż leciały mi łzy , ale teraz wiem żeby jej nie nakładać na całą twarz .
Nakładam ją tylko na czoło , nos oraz brodę w tych miejscach już tak nie boli to odrywanie więc można ją z czystym sumieniem stosować )





Kochani ja szczerze polecam ten produkt bo jestem z niego bardzo zadowolona i mi pomaga ;)

Tu możecie znaleźć maseczkę 

Co sądzicie o takich maseczkach ?
Czy testowaliście produkty z chińskich stron ? 

10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej maseczce. ;)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że usuwa wągry, czyli spełnia swoje zadanie. Jeszcze nie miałam tego rodzaju maseczki, ale być może się skuszę, bo wydaje się być atrakcyjna. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta maseczka, fajnie że usuwa wągry.
    Nie za bardzo lubię używać maseczek które ,,zastygają'' i robi się z nich ,,skorupa''
    Wolę używać paseczki w płachcie :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji testowac żadnych maseczek z tych chińskich sklepów i się zapewne nie skuszę:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jej ciekawa, ale obecnie stosuję podobną i muszę ją wykończyć najpierw :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. do tej pory nie skusiłam się na kosmetyki z tych sklepów, ale dziąłania jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam maseczek z chińskich stron, ale chyba się nie skuszę - bałabym się ich stosować :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Może sama się skuszę! :)
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie próbowałam kosmetyków z Sammydress :) Chyba trzeba to zmienić :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń