wtorek, 21 listopada 2017

RECENZJA ZESTAWU POMADEK ROSEGAL

Witajcie kochani ;*

Dzisiejszy post dotyczy recenzji  zestawu 3 pomadek ,ze sklepu internetowego Rosegal
Zdecydowałam się na zamówienie tego zestawu ponieważ spodobały mi się bardzo odcienie pomadek i to że są matowe.
Pomadki Ultra Matte longlasting lip color to super produkty ponieważ kolorem nie różnią się niczym od zdjęć sklepowych mają śliczny zapach i co najważniejsze bardzo długo utrzymują ,sie na ustach a ich matowe odcienie cudownie prezentują się na ustach . 

Co sądzicie o tego typu produktach z chińskich stron ?







27 komentarzy:

  1. Bardzo wpadły mi w oko te pomadki. Mają piękny odcień i każdy trafia w moje gusta. Ze strony nic jeszcze nigdy nie zamawiałam ale może to czas aby tam zajrzeć :) Chętnie zobaczyłabym te kolorki jak prezentują się na Twoich Ustach. Kosmetyków nigdy nie zamawiałam z Chińskich stron, przyznam że jestem bardzo niecierpliwa i myśl o tym, że trzeba dość długo czekać mnie przeraża :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku, że Rosegal ma takie śliczne pomadki ;O Odcienie są boskie !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie odcienie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki są przepiękne! Ja mam jedną - czerwoną z rosegal i jesem zachwycona trwałością - trzyma cały dzień na ustach!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. These shades are really awesome, love its packaging.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam, ale obiło mi się o uszy ze są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe ciekawe nie powiem <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich pomadek, ale mają ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są wprost obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentują się świetnie :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że mają w ofercie takie pomadki :) Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory piękne, jestem pod wrażeniem:)Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie były opakowane, klik - 7$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne mają opakowania i kolory też ładne, ale chyba bałabym się zamówić pomadki z azjatyckiej strony zwłaszcza, że tak naprawdę nigdy nie wiadomo co znajduje się w ich składach - tam można pisać coś innego na etykiecie niż jest w rzeczywistości :O

    www.vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemne trio:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie pomadki, są cudowne. :) Kolory bardzo trafione.
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kolory wyglądają przecudnie. Uwielbiam matowe pomadki.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear. I am following you and I hope you follow back too 😊
    www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jakie piękne kolorki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń