piątek, 15 grudnia 2017

PEARLS & EMBROIDERY

Witajcie kochani ;*

Outfit składa się : z dżinsowej  kurtki z haftem , białego sweterka , przypinek , czapki z napisem , torebki z haftem , czarnych spodni z perełkami oraz traperów . 

Stylizacja złożona jest z bazowych kolorów takich jak czerń , niebieski oraz biały , kolorowe naszywki które znajdują sie na kurtce i torebce oraz przypinki świetnie rozjaśniają tą stylizację .

Co sądzicie o tym zestawie ? ;)























Mam na sobie :
Czapka : Zaful
Kurtka : Bershka
Sweater : Zaful
Naszywki : Zaful
Torebka : Rosegal
Spodnie : Bershka 
Buty : CCC

35 komentarzy:

  1. Ale klimatyczne miejsce!
    Masz bardzo fajne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki nieziemskie. Torebka stanowi idealną puentę stylizacji ;)
    Zapraszam do obserwowania -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca stylizacja :)
    Rewelacyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie - bardzo mi się spodobała Twoja katana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka, spodnie miejsce do zdjęć no po prostu petarda:)

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest super, a miejsce sesji ? Aż nie mogę przestać oglądać zdjęć !
    Zapraszam do Siebie na nowy post !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się kurtka, spodnie torebka! sztos <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jestem fanką naszywek wiec Twoja torebka i dżinsowa kurtka jak najbardziej mi się podobają :)
    Niesamowite miejsce, bardzo podobają mi się zdjęcia z tym tłem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super fotki, bardzo lubię naszywki wiec jestem na tak- mega torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, a zdjęcia boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny klimat zdjęć^^ mega torebka
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?
    xoxo, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne połączenie,bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie bajeczne miejsce, wow! :) Piękna katana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful outfit! I love the pictures:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne miejsce :D Bardzo ciekawy post, uwielbiam wpisy z dużą ilością zdjęć :)
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie te spodnie wydają się być niewygodne, bo dużo siedzę noga na nogę i te perełki by mi się wbijały :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba! I klimat zdjęć przecudowny♥♥ Obserwuje! ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie elementy stroju mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja i super zdjęcia! :)
    Wesołych Świat
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna sesja i zauroczona jestem tą torebką ;) Wesołych Świąt, dużo radości i pięknych chwil w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sesja <3 Przepiękne krajobrazy!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia! Spodnie boskie <3

    Zapraszam do mnie:)
    http://goldlemonade.pl/welniany-sweter-i-olowkowa-spodnica-palacyk-w-otrebusach/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się połączenie tej kurteczki z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna stylizacja! Najbardziej spodobała mi się torebka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super spodnie! Piękne, klimatyczne zdjęcia :))

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń