czwartek, 5 kwietnia 2018

FUR PANTHER

Witajcie kochani ;*

Zestaw składa się, ze sztucznego futra w panterkę, białej koszuli z perełkami na rękawach, spodnie typu boyfriend, butów na słupku z suwakiem , białej torebki ze złotymi dodatkami , okularów oraz naszyjnika ;) 

Ostatnio polubiłam bardzo sztuczne futra , mam już jedno różowe ,ale gdy zobaczyłam to futro w panterkę w sh  od razu ,się zakochałam chociaż miałam blokadę aby je zakładać bo zawsze byłam przeciwniczką panterki to teraz ona bardzo mi się podoba ,ale jak na razie w panterkę mam tylko futro ;)
Tak samo byłam przeciwniczką spodni typu boyfriend bo jestem niska osobą i zawsze uważałam ze nie są dla mnie , ale gdy zobaczyłam je na wyprzedaży w Reserved , zapragnęłam je mieć .
Są jedynymi spodniami tego typu w mojej szafie , ale jeszcze moze moja kolekcja się powiększy ;)

Co sądzicie o tej stylizacji ?;*



































Mam na sobie :
Futro : Marks & Spencer (SH)
Koszula : Zaful
Torebka : Rosegal
Naszyjnik : Zaful
Okulary : Zaful
Spodnie : Reserved 
Botki : Bershka 

39 komentarzy:

  1. Amazing outfit, love this fur!
    Lovely post dear!
    Have a great week! xoxo

    Zaful unboxing

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam boyfriendy i mom jeans <3 a jakie piękne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spodnie! Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne futro! Torebka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw! Bardzo podoba mi się koszula :)

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie! Świetny płaszcz i torebka. Wszystko mi się bardzo podoba i razem i osobno! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Świetne okulary i futro :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba i spodnie świetne, ale futro to chyba nie moje klimaty ;p
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli wspomożesz bloga i klikniesz w reklamę ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i zdjęcia wow <3

    mój blog: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiepska stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka ma bardzo ciekawe uchwyty! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam futerko w panterkę, też z mark's & Spencer's :D, tylko krótkie. Kupiłam 15 lat temu, ale jakoś nie mogę się z nim rozstać. Panterka w futerkach to jednak jest coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Futerka mega mi się podobają, świetna stylizacja! Bardzo fajnie wygląda połączenie tych rajstop i spodni z dziurami ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie maja juz wszyty ten materiał w gwiazdki ❤️:)

      Usuń
  15. Amazing shooting!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  16. Sztosss!
    Zapraszam do mnie: https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja ☺️ Świetne okulary 😍 zapraszam do siebie thinafix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Grubo wyglądasz w tym futrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe , ale przeważnie futra dodają kilka kilogramów więcej ;D

      Usuń
  19. Kiedyś kiedyś miałam taki sam stosunek do panterki, jakiś taki tandetny mi się ten wzór wydawał. A teraz uważam go za klasyk! :) Śliczne futerko. 😍 Chociaż pogoda robi się już taka ładna, że pewnie można już je schować do następnej zimy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja była zrobiona jak jeszcze było chłodniej na dworze :d futro zostało juz schowane głęboko w szafie 😘

      Usuń
  20. Loving the leopard touch! Great outfit!
    xx
    Mademoiselle Coconath
    http://mllecoconath.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia i świetna torebka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam panterkowe ubrania, więc jestem bardzo na tak. :)
    Podoba mi się również torebka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna stylizacja, piękna torebka <3

    Pozdrawiam,
    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za futrami nawet sztucznymi ale wyglądasz przepięknie
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealna panterka - a ty jesteś fajnie pulchna, masz budowę klepsydry. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega zdjecia!
    Super blog!
    www.flarri.com

    OdpowiedzUsuń