wtorek, 31 lipca 2018

Nowości w szafie

Witajcie ;*

Dzisiejszy post dotyczy nowości w mojej szafie .
Długo nie było wpisów o tej tematyce , dlatego też planuje wrócić i teraz już częściej pisać takie posty ;)
Kochani chcecie aby tego typu wpisy częściej pojawiały się na moim blogu ? dajcie mi znać w komentarzach ;*


*Dodatki

Pudrowy plecak 
Reserved

Pudrowa torebka z ozdobnymi kwiatkami
Mohito 

Pudrowe sandałki na słupku 
Neovision 

*Ubrania 

Koszula złamana biel
Zara

Biała koszulka koronka 
Reserved

Koszulka paski napis lovely
Reserved

Koszulka panterka
Pull&Bear 

Morelowa sukienka 
Zara 

Rzeczy które widzicie na zdjęciach to moje must have tego lata ;*

Kochani co Wam się najbardziej podoba z moich nowości ?

30 komentarzy:

  1. Pudrowy plecaczek skradł moje serce! Ten kolor jest przepiękny!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecaczek i sandałki to cudo!
    Pozdrawiam xxx

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pudrowy plecak ma moja przyjaciółka i bardzo go lubi!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty prześliczne :O Zakochałam się w nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. plecak przesłodki! nie pamiętam ile razy podchodziłam do tej bluzki z koronką z Reserved i w końcu też się skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajomy plecaczek, pracuje w Re i bardzo dobrze się sprzedawał 👍 całość super, zdecydowanie moje kolory ❤️ obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez pracuje w Re 🤩 i fakt plecaczki to hit są jeszcze niebieskie , ale jednak pudrowy róż skradł moje 💛

      Usuń
  7. Wow, kochana rewelacyjne nowości wpadły w Twoje łapki! :)
    Torebka jest na tyle słodka i urocza, że z chęcią przygarnęłabym taką do swojej kolekcji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecaczek, torebka i buty *.*
    Ah... zakochałam się :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko takie piękne!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przegląd! Bardzo lubię zaglądać komuś do szafy i oglądać nowości<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post my dear. I really like the way your blog looks.
    Following you! Follow back? :)

    Dnevnik Ljepote

    OdpowiedzUsuń
  12. All pink pieces are lovely and cute!

    http://evgphotos.com/2018/08/02/all-brown-everything/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy poczyniłaś! Wszystko w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka, plecak, buty i koszula biją resztę na głowę ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  15. jej jaka rewelacyjna torebka, przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy! Buciki chyba najbardziej mi się podobają <3

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty jak zawsze wynajdziesz jakieś cudowności:) Jade na urlop i tak się zbieram polecieć na jakąś wyprzedaż:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetny plecak, torebka i koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like all these items, they are very beautiful, the color is courteous, great

    https://pinmytees.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cuda :o I te kolory, magia :))
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/biaa-sukienka-w-letni-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się ten plecaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rzeczy! Kolorki są świetne ;) Najbardziej wpadła mi w oko sukieneczka z ZARY i koszulka w panterkę z 'pull-a' ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudrowy plecaczek skradł mi serce!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Plecak cudo, sama zastanawiałam się nad jego zakupem, ale w wersji niebieskiej, ostatecznie jednak zrezygnowałam, bo nie miał żadnego zamka i uznałam, że poszukam innego :( Ale z wyglądu śliczny!
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne rzeczy a sandały mój faworyt i kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń