czwartek, 18 października 2018

PIENINY

Hejka ;*

Ostatnio byłam na wycieczce z moim chłopakiem w Pieninach.
  Była to moja druga wycieczka w Pieniny , pierwszy raz byłam w wieku 10 lat, powiem Wam szczerze że jeśli nie byliście to polecam jest tam pięknie i jest bardzo dużo do zwiedzenia .;)
Za pierwszym razem weszłam na szczyt Sokolica tym razem nie weszłam na żadne góry ale zwiedziłam inne super miejsca np granicę Słowacką z której przywiozłam słodycze których w życiu nie jadłam .
Zwiedziłam również zamek w Czorsztynie jest naprawdę śliczny.
widziałam również stada owiec . 
Jesień w Pieninach jest cudowna i pokazuje piękno natury .













20 komentarzy:

  1. Piękne widoki! Super wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieniny jesienią również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Pieninach w czerwcu z chłopakiem. :) Pięknie tam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia, miło oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tam pięknie *.* I jakie widoki <3 Musiałas swietnie spędzić tam czas, najlepiej wypoczywa się własnie na łonie natury! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia, uwielbiam takie oglądać bo są dla mnie
    naprawdę bardzo inspirujące :) mogłabym godzinami spoglądać
    na takie widoki i krajobrazy, jestem zakochana w naturze :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham góry, mogłabym tam non stop wracać :)
    Proponuję zwiedzić również zamek w Niedzicy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram się tam w następnym roku! A sesja wspaniała :) czekam na więcej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń