niedziela, 20 października 2019

AUTUMN DRESS

Hello ;*

Zawitała do nas piękna Polska złota jesień <3
Gdy o świcie wychodzę z psem i słońce dopiero wstaje, uwielbiam patrzeć na mieniące się, w słońcu liście w barwach jesieni.
Chciałabym aby taka pogoda została z nami, przez dłuższy czas.
Stylizacja jest utrzymana w jesiennej kolorystyce, moim zdaniem look super ze sobą współgra.
Kochani zapraszam na mój instagram aktualnie trwa rozdanie na które serdecznie zapraszam;*














 Mam na sobie:
Sukienka: Zara
Torebka: Zara
Botki: Stradivarius 
Marynarka: Reserved 

65 komentarzy:

  1. Ach ten most nad Zalewem Kieleckim-fajne miejsce do zdjęć 😍
    Ślicznie wyglądasz 💋
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jesienna stylóweczka, po prostu kwintesencja tej pięknej pory roku :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio coraz częściej sama sięgam po sukienki! Wyglądasz pięknie. Do gustu bardzo przypadła mi torebka, chyba jeszcze takiej nie widziałam, bo na pewno zawitałaby w mojej szafie! Pozdrawiam, Werka
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i płaszczyk - jedna z lepszych stylizacji na jesień <3
    https://syllasylla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i torebka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kiecka, genialny wzór

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna na jesień. Te kolory są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo łądna sukienka.Piekne jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna całość, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie tych kolorów jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystka piękna i za to uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, też bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka świetna a tą torebkę podziwiam już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi sie ten wór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahhh, jakie przepiękne ujęcia! <3 Promieniejesz kochana.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajna,ale chyba najbardziej urzekła mnie ta torebka.
    Zapraszam do siebie <3
    Mój blog(Klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. what a sexy look!
    i love this style!
    luxhairshop brazilian hair sew in
    thank you for your share

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna całość, ciekawa torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam do końca nie rozumiem co oznacza ten komentarz powyżej.Może ktoś mi to bardzo ładnie wytłumaczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, Nice outfit. Thanks for amazing photos.

    Thanks
    Hi-Quality Design service now Online,
    Please Check : Creative Design

    OdpowiedzUsuń
  21. Na tym blogu to są same bardzo dobre artykuły.Jestem pewny że tutaj bardzo dużo osób wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka. :)

    Pozdrawiam ;*
    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana wyglądasz obłędnie, piękna ta sukienka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz bardzo dużo osób szuka bardzo dobrej firmy do swojego mieszkania. Sam mam stare mieszkanie i musiałem skorzystać z firmy Deratyzacja Warszawa .Na pewno bardzo dobrze zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka :) Ja właśnie szukam podobnej kiecki i butów do niej na https://butymodne.pl/polbuty-i-trzewiki-dzieciece-dla-dzieci-c25960.html. Niedługo idę na rocznicę ślubu do moich rodziców i chciałam się ubrać elegancki, ale też bez przesady :) Taka sukienka jak Twoja będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja koleżanka miała bardzo duży wypadek trzy miesiące temu.Ja jej powiedziałem że bardzo dobrze zrobi jak skorzysta z https://www.facebook.com/betaodszkodowania/ .On mnie posłuchała i z tej firmy skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka miesięcy temu przeczytałem bardzo ciekawy artykuł na stronie https://www.kreatywna.pl/ .Może ktoś z was na te stronę także wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link. dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy.

      Usuń
  28. Trochę szkoda że dopiero dzisiaj trafiłem na ten blog. Na tym blogu zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak jestem jestem trochę zły że dopiero dzisiaj wszedłem na taki bardzo ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze że taki artykuł jest. Każdemu ten artykuł bardzo się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z tego blogu bardzo dużo się dowiedziałem. Na pewno na ten blog wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem bardzo ciekawy ile osób zagląda na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno na ten blog zagląda bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest bardzo normalne że na tę stronę zagląda dużo osób. Sam na tym blogu zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli ktoś chce zagrać w hazard to na pewno powinien skorzystać z bardzo dobrej oferty https://gry-hazardowe-za-darmo.com/mucha-mayana/ .Sam z tej oferty ostatnio skorzystałem i jestem z niej bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze powinno się wchodzić na ten blog bo na tym blogu są bardzo ciekawie artykuły do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Najważniejsze że pod tym artykułem jest bardzo dużo ciekawych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  38. przesliczna sukieneczka! pozxrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Całą stylizacja świetna się prezentuje, moją uwagę przyciągnęła nietypowa torebka jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jutro powiem mojej ukochanej o tym blogu. Jak się dowie o tym blogu to na pewno bardzo szybko wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja cały ten blog bardzo dokładnie przejrzałem. Warto wchodzić na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja znajoma kilka dni temu powiedziała mi o tym blogu. Na ten blog warto zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjny to jest blog. Na tym blogu naprawdę warto zostać.

    OdpowiedzUsuń
  44. To jest bardzo normalne że na tę stronę zagląda dużo osób. Sam na tym blogu zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy artykuł. Na pewno zostanę dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy wpis. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się nowe.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli chcecie przeczytać bardzo ciekawie artykuł na temat diety to zapraszam na stronę https://diet4u.org/ .Sam przeczytałem bardzo ciekawie artykuły na temat diety.

    OdpowiedzUsuń
  48. Również się pod to podpinam. Torebka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja, idealna na wiosenną pogode.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny wpis, pasuje Ci ten kolor! W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/fotele-fryzjerskie Może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć wszystkim! Minęło już kilka miesięcy odkąd natknąłem się na reklamę zarabiania pieniędzy siedząc w domu, dotyczyła ona kasyn online. Od prawie pół roku zarabiam pieniądze na stronie [url=]https://kasyna-online.net/bonus-bez-depozytu[/url]
    Mają bonus bez depozytu i bonus przy zapisie

    OdpowiedzUsuń
  52. wishing so much to penetrate a tight hole like yours... legs well spread so deeeeep

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie, kobieco i z klasą 😍
    Jak Ci się udało zrobić zdjęcie nad tym zalewem?
    Ile razy się tam wybieram, zawsze to miejsce jest zajęte...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również chętnie zaglądam na tego bloga :) Przepiękna sukienka, ładnie dobrane do niej buty, płaszcz i torebka, która jest niezwykle pomysłowa - wygląda jak ławka. Stylizacja jako całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń