niedziela, 7 stycznia 2018

LOVE TO LOVE ZAKOPANE

Witajcie kochani ;*
Przygotowałam dla Was post z mojego pobytu w górach .
Wybrałam się, tam aby odpocząć od codziennych obowiązków a przy okazji spędzić niezapomnianego sylwestra w Zakopanem. 
Kochani powiem Wam , że sylwester był magiczny w jednym miejscu miałam możliwość zobaczyć wiele "gwiazd" na żywo .
Podczas pobytu oczywiście znalazłam chwile na zrobienie zdjęć .Chciałam uwiecznić nasze piękne góry , ale niestety pogoda mi tego nie umożliwiła . 
Na moich zdjęciach za to możecie nacieszyć oko śniegiem którego jak na razie u nas nie ma.

Moja stylizacja złożona jest z czapki, kurtki, swetra z perełkami , spodni z wysokim stanem oraz butów emu .
Kolor outfitu to przewaga koloru różowego , stylizacja jest bardzo ciepła .















Mam na sobie :
Czapka Rosegal
Kurtka : Bershka 
Spodnie : Bershka
Buty : CCC

44 komentarze:

  1. Super ta kurtka :) Kolor przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, tylko na zdjeciach mogę podziwiac urok zimy. niestety... swietna stylizacja ;) jednak to w czapce zakochalam sie najbardziej . pozdrawiam!

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w pudrowym różu :) mam taki sam sweterek tylko, że w innym kolorze :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za Zakopanem, jest zbyt oklepany i za dużo ludzi tam jest.
    Ale kurteczka szałowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. great styling darling love your photos you look pretty chic..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, piękna stylizacja:) Kurteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Bardzo fajna ta kurteczka ;)
    Pozdrawiam!:)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja ile sniegu- styliazcja super xx

    OdpowiedzUsuń
  9. I kurteczka I sweterek śliczny 💕
    Pozazdrościć sylwestra w Zakopanem;))
    Mam do tego miasta wielki sentyment :)
    Pozdrawiam

    nw-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super kurtka, mam ten sweterek i jak dla mnie mógłby być trochę dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę ci że byłaś w Zakopanym zimą :) Też bardzo bym chciała :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/jestes-nikim-dopoki-nie-znajdziesz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną masz kurtkę - świetnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochalam sie w tej kurtce! pieknie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Góry są magiczne, szczególnie, gdy ich szczyty osnute są śniegiem. ;)
    Za kolorem różowym nie przepadam, aczkolwiek całokształt stroju mi się podoba. ;)
    Pozdrawiam
    karmnik-kulturowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, jak mega! super czapka i sweter ♥

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile śniegu :D I widzę, że nie tylko ja uwielbiam pudrowy róż <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Też byłam w górach na sylwestrze i cieszyłam się jak dziecko, że mogłam zobaczyć śnieg bo u mnie jak nie było tak nie ma nadal :D Świetna stylizacja, kurtka bardzo mi się podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam na sylwestra w Zakopanem <3 było super!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jadę do Zakopanego już niebawem <3 uwielbiam <3 świetny look!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Alee widokiem ❤
    Już nie mogę doczekać się ferii...
    Śliczna stylizacja, pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej kurtce <3 a po drugie ładne zdjęcia i trochę sniegu. :)

    marysseprobuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za piękny widok! *.* Ja w tym roku nie widziałam zimy na oczy :(
    Super wyglądasz! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna kurteczka i sweterek :) Przepiękny widok :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :) Cudna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza stylizacja! No i do tego ta wspaniała zimowa sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna czapka ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! Photos are very good :)

    Follow for follow?

    Can you please click on links in my post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/01/makeup-look-inspired-by-saamo-petraa.html

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za odwiedziny :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz! Kurteczka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem zakochana w tym sweterku :) piekny! ah zakopane jest przepiekne! ostatni raz bylam tam 10 lat tmeu :(

    OdpowiedzUsuń
  31. it's info is so wonderful And Useful ,thank uh so much for sharing dear..

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń