piątek, 27 września 2019

WYCIECZKA DO ZOO & KRAKÓW

Cześć wszystkim!;*

Dawno do Was się, nie odzywałam, ale dziś przychodzę z foto relacją z wycieczki do krakowskiego zoo oraz z Krakowa.
W krakowskim zoo to była moja pierwsza wizyta widziałam tam wiele zwierząt których nigdy na żywo nie widziałam np pingwinki, flamingi, żyrafy itp.
Jeśli jeszcze nie byliście w zoo to zachęcam do odwiedzenia zwierzaków.
Po zwiedzaniu zoo razem z chłopakiem postanowiliśmy zwiedzić rynek w Krakowie 
To już nie pierwsza nasza wizyta w tym pięknym mieście, kocham karków za te piękne kamieniczki i za sam jego urok <3

Zapraszam na mój instagram
























34 komentarze:

  1. Jeszcze nie zwiedziłam Krakowskiego Zoo.
    Przepiękne, inspiracyjne zdjęcia. Sukienka przywołała letnie wspomnienia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Flamingi są piękne. Super wycieczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia! kocham flamingi :D
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klimat jaki panuje w Krakowie, niesamowite miejsce! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, ja też uwielbiam Kraków, po studiach planuję się tam przeprowadzić :D Zapraszam Cię do zoo we Wrocławiu ;*


    Kasia pisze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ZOO no i Kraków, świetne zdjęcia ♥
    xoxo,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zoo a ta dawno już tam nie byłam. Najbardziej lubie zaglądac do żyraf, małp, tygrysów i lwów. Swietne zdjęcia zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jeździć do zoo. Do Krakowa mam zamiar wybrać się w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. These photos are wonderful! I'm your new GFC follower ♡

    https://heytreesje.blogspot.com/2019/10/halloween-beauty-products-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ZOO szczególnie te, w których dba się o zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często jest tak ze pracownicy chcą najlepiej zadbać o swoich podopiecznych jednak nie mają narzędzi, aby sobie z tym poradzić.

      Usuń
  11. Wspaniała wycieczka, przepiękne zwierzęta.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nigdy nie byłam w Krakowskim Zoo
    Muszę to jednak nadrobić ,bo widzę że jest tam przepięknie 😍
    Obserwuje i pozdrawiam ☺
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie byłam w Zoo. Bardzo fajna wycieczka po Zoo i Krakowie :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Ja mieszkam w okolicach Krakowa a ostatni raz w tym zoo byłam chyba z 15 lat temu :o
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Zoo wygląda cudnie, ogólnie uwielbiam Kraków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawnwo nie byłam w zoo, ale z chęcią bym się wybrała. Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja Kochana, uwielbiam takie połączenia! W oko jednak wpadła mi Twoja torebka - rewelacyjny kształt :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, super zwierzątka :) Kraków ma to coś w sobie :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dopiero co byłam w Krakowie. Te flamingi są cudowne!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w tym woku w Krakowie, jednak zoo nie udało mi się odwiedzić, teraz żałuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem bardzo zadowolony że wszedłem na ten artykuł.Jest on bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę przypadkowo wszedłem na ten blog,ale jestem pewny na 100 procent że na tym blogu zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta sukienka :) a Kraków jak zawsze magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka lat temu byłem w zoo i naprawdę było bardzo fajnie. Do zoo warto pójść.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy artykuł. Na pewno zostanę i zapoznam się z resztą artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mało komentarzy niepodobna mi się to

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mnie wciągnął ten wpis. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się kolejne. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam kontakt ze zwierzętami. Od początku wakacji pracuje w lokalnym zoo w Bydgoszczy. Bardzo często wracam do domu kompletnie zmęczony, ale i tak podoba mi się ta praca. KOntakt z małymi dzikimi zwierzaczkami to jest coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róweniż to uwielbiam. Najchętniej bym sprowadziła do domu wszystkie zwierzęta z okolicy.

      Usuń
  29. Ten blog bardzo mi się podoba. Moim zdaniem na ten blog wchodzi bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń