wtorek, 30 stycznia 2018

MINT JACKET

Witajcie kochani ;*

Stylizacja składa się z miętowej kurtki, ciepłego sweterka, torebki z wyszytymi gwiazdkami, paska z ozdobną obręczą, zegarka z holograficznym paskiem, chokera oraz oczywiście spodni i butów.

Stylizacja jest ciepła i szczerze powiedziawszy bardzo przypadła mi do gustu .
W tak skomponowanym zestawie mogłabym chodzić codziennie ;)

Co sądzicie o tej stylizacji ?;*





















Mam na sobie :

Sweterek : Dresslily 
Torebka : Dresslily 
Choker : Zaful
Pasek : Zaful 
Zegarek : Reserved
Spodnie : Zara 
Buty : CCC

28 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, bardzo spodobal mi się sweterek ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, śliczna ta kurtka :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. takiej kurtki właśnie szukam, ta ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka ma swietny kolor !

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka :) ale sweter wpadł mi w oko :) pomagam poklikałam !! 39,99/ 14,73 / 22,76

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny gust i wyczucie stylu :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurtka i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek piękny, taki nietypowy ! Kolor parki również świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja ;)
    kolorek kurtki bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ;-] Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza stylizacja, mam identyczny pasek!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ta sama kurteczke ale rożową i bardzo ja lubię :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczkę, zegarek i torebkę chętnie bym przygarnęła, piękna stylizacja! :)

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo długo zastanawiałam się nad tą kurteczką i żałuje że jej nie zamówiłam teraz to przyjdzie dopiero na wiosne wiec chyba sie nie opłaca w nią inwestować:) Świetny look kochana sweterek i torebka poprostu petarda:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kurtka jest świetna, fantastycznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  16. you look beautifull,love your cute jacket..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękne zdjęcia :) Świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna torebka <3 Zdjęcia śliczne *.*
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawde świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardziej podoba mi się wersja bez kurtki. :D
    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia. Uwielbiam ciepłe sweterki w pastelowych kolorach. Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja! Sweterek cudny! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurteczka jest świetna. Ma świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń