sobota, 10 lutego 2018

PINK FUR

Witajcie kochani ;*

Stylizacja składa ,się z różowego futra, białej koszuli, torebki,okularów, szalika, spodni oraz butów na obcasie.

Kolorystyka stylizacji bardzo mi ,się podoba ponieważ jest w outficie dużo kolorów pastelowych , ale stylizacja ,nie jest przesłodzona bo pastele są przełamane kolorem białym oraz czarnym . 

Co sądzicie o tym zestawie ? 



















 Mam na sobie : 

Futro : Zaful
Koszula : Reserved 
Okulary : Rosegal
Szalik : Reserved
Torebka : Dresslily
Spodnie : Zara 
Botki : Bershka 


40 komentarzy:

  1. Super futerko. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko jest cudowne!:)
    Klikniesz w banery na blogu bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten futrzak ! przymierzałam się do kupienia podobnego, ale źle się w nim czułam .. jakbym przybrała z 10 kg :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja - a futro rewelacja również je posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz zjawiskowo ;* cudowne futerko ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze futerko ^^ Jednak największym wow tej stylizacji jest jak dla mnie torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przemawia do mnie to futerko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za futerkami, ale to naprawdę wygląda uroczo.
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post dear, beautiful outfit♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne futerko <3 i świetna stylizacja.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this pink fur! Looks gorgeous on you! ♥
    Lovely post dear! I'm your new follower #200, can you follow me back? I would be very happy! :)
    Wish you a happy Valentine's Day! xx


    Visit me

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Dawno u Ciebie nie byłam i widzę, że sporo się u Ciebie zmieniło :) inna strona i nowy styl :) Teraz naprawdę odważnie bawisz się modą :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia i stylizacja. Futerko śliczne <3


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. This post is amazing :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne futerko :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. its amazing dear love you beautifull style & fur look fabulous on you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your jacket. It's perfect... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. The pink fur looks so luxurious but sweet. The bag is so cute too, such a statement piece!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo uroczo :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja! <3
    Futerka to moja miłość, zwłaszcza w tak pięknych odcieniach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Całość wygląda bardzo ładnie, świetne futerko, ja posiadam tylko futrzane kamizelki. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne futerko i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obłędne futerko,pięknie Ci w nim kochana!:)
    Wpadnij do mnie,wróciłam po długiej nieobecności:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam to futerko jest świetne:) Stylizacja w moim stylu a okulary oddaj mi :* Piękna

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega jest to futerko - jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń