środa, 21 lutego 2018

PINK RAMONES

Witajcie kochani ;* 

Stylizacja składa ,się z różowej ramoneski, koszuli w kwiatowe hafty, czarnej torebki, spodni adidasów, zegarka z holograficznym paskiem oraz okularów w kształcie serca . 

Jak można zauważyć uwielbiam pastelowe kolory , pogoda za oknem nie przeszkadza mi ,aby komponować jasne kolory z ciemnymi .
Stylizacja którą dla Was dziś przygotowałam może ,nie jest odpowiednia na pogodę za oknem , ale na pewno jak zrobi się odrobinę cieplej na dworze od razu outfit będę nosiła z przyjemnością .

Co sądzicie o tej stylizacji ? 
























Mam na sobie : 

Kurtka : Zaful
Okulary : Zaful
Koszula : Rosegal
Spodnie : Zara 
Zegarek : Reserved 
Buty : Adidas 


23 komentarze:

  1. Śliczna wiosenna stylizacja! Widzę ze nie tylko ja czekam aż zrobi się ciepło haha. Ramoneska świetna właśnie planuje kupić podobną ale zamszową :)
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska bardzo ladna, lubię takie kolory
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Masz na sobie moje ulubione kolorki :)
    Pozdrawiam :*
    Natalia Siejka klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przywołujesz wiosnę, chociaż zapowiadają mrozy,ale chociaż miło popatrzeć na twój zestaw. Pięknie wyglądasz. Świetna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, a zarazem oryginalna stylizacja ^^ Bardzo spodobała mi się koszula :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i ramoneska bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ramoneska, piękny kolorek. Uwielbiam zdjęcia w zimowej scenerii. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska jest świetna, uwielbiam pudrowy róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fajnie dograne ze sobą. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska stylizacja! Bardzo spodobała mi się koszula :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula z haftem kwiatów jest po prostu piękna ;) Ps. Sam sobie kupiłem ostatnią biała z haftem w róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na wiosnę by móc się tak ubierać <3 już mam dość tych puchowych kurtek :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kurtka jak i buty - kolor bajeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the jacket, and the bag is really interesting. :D



    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka i kurteczka są cudowne! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja :) Pięknie Ci w tej koszuli
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/2018/03/03/put-a-sock-on/

    OdpowiedzUsuń