wtorek, 15 maja 2018

BELTS & PINEAPPLE

Witajcie kochani ;*

Outfit który dla Was przygotowałam składa się, z koszulki w czerwono-kremowe paski z falbanką na plecach, okularów przeciwsłonecznych z czerwonymi szkiełkami i "złotymi" oprawkami 
torebki w kształcie ananasa, czarnych spodni oraz trampek .

Stylizacja podoba mi się, ze względu na koszulkę oraz okulary ponieważ bluzka posiada czerwone paski z poświatą błyszczącego materiału oraz okularów które mają nieregularny kształt i są w kolorze czerwonym ;)

A jak Wam się podoba moja stylizacja ? 












Mam na sobie : 

Koszula: Zara 
Okulary : Zaful
Torebka : Zaful
Spodnie : Zara 
Trampki : Vans 

35 komentarzy:

  1. świetna koszula, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowa bluzka koszulowa ;-) A torebki po prostu zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same okulary :P Super wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie komponują się te okularki z koszulą :D Całość bardzo mi się podoba i jaka odjazdowa torebka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/granatowa-sukienka-w-biae-grochy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koszula jest naprawdę świetna! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Koszula świetna i torebka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszule w paski to moja absolutna miłość! Mogę w nich chodzić non stop :D Teraz, gdy jest tak ciepło to bardzo chętnie łączę je z moimi ulubionymi spodenkami :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentujesz :D
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te paseczki, pokazują twoją kobiecą naturę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Poluję właśnie na okulary przeciwsłoneczne
    z czerwonymi szkiełkami, by pasowały mi do stroju kąpielowego :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja :) zwłaszcza torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna ta torebka-ananas ;) A ta bluzka koszulowa też niczemu sobie :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestawik na co dzień! torebka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny outfit! Szczególnie wpadła mi w oko koszula ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna ta torebka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wszystko ze sobą dopasowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. That is such a cool bag.
    Love your casual outfit,
    so comfy.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna koszula ma świetny krój:) Chciałam tą torebkę ale Zaful ucieło kontakt i już teraz marne szanse by ją zdobyć:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak samo jak i ze mną :) nie wiem co się stało heh 😘

      Usuń
  20. Świetnie wyglądasz :D Ładne zdjęcia ;P
    Koszula śliczna a te okularki idealnie pasują :D

    Zapraszam ;) Odwdzięczam się za obserwacje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja bardzo mi się podoba, jest świetna ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta torebeczka, choć przyznam, że ja nie umiałabym jej wystylizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the striped shirt with the clear matching sunnies.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka mega rzuca się w oczy i jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz ekstra, super połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  27. Boska koszula! Widziałabym taką u siebie :)

    OdpowiedzUsuń