poniedziałek, 28 maja 2018

FLORAL JACKET

Witajcie kochani ;*

Stylizacja składa się , z kwiatowej marynarki, białej koszulki z ozdobnymi rękawami
zegarka z holograficznym paskiem, kremowej torebki ze "złotymi" elementami, czarnych spodni
oraz lakierowanych butów . 

Marynarkę którą widzicie na zdjęciach kupiłam w TK Maxx
powiem Wam szczerzę ,że nigdy tam nie wchodziłam , ale jak ostatnio byłam na zakupach to niestety nic nie kupiłam  w sieciówkach i wtedy pomyślałam ,że obejrzę asortyment tego sklepu .
Po dłuższej chwili oglądania rzeczy ujrzałam tą marynarkę od razu się w niej zakochałam <3 i od teraz będę zaglądać częściej do tego sklepu bo można naprawdę kupić niesamowite rzeczy i niezbyt wygórowaną cenę . ;) 

A Wy lubicie sklep TK Maxx ? 
Co sądzicie o mojej stylizacji ? 
























Mam na sobie : 

Marynarka : TK Maxx
Koszulka : Reserved 
Zegarek : Reserved
Torebka : Zaful 
Spodnie : Zara 
Buty : Zara 

25 komentarzy:

  1. Torebka, bluzka, ale przede wszystkim kwiecista marynarka wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta marynarka!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kobieca stylizacja <3
    wszystko świetnie ze sobą współgra <3
    obserwuję z przyjemnością :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka i marynarka są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten żakiet/blezer :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna marynarka, całość bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna stylizacja:) Marynarka dodaje uroku i tworzy z resztą cudowną stylizację!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta marynarka :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną marynarkę,super look <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing jacket *_* <3
    You look fabulous <<3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. The jacket is so cute!
    and i love the white top :) it suits you!
    i've started following you, would you like to follow back? :)
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w mieście TK Maxxa, niestety nie ma. Gdyby był to z pewnością byłabym tam częstym klientem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny żakiet i torebka:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna ta marynarka! torebka mnie totalnie urzekła♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna marynarka i torebka :)) mega to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie twoja najlepsza stylizacja:) Wszystko trafione w punkt:* Jestem zachwycona kimonem i torebką:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam raz w TK Maxx ale nic nie wyłapałam :D Ta stylizacja jest świetna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Tkmaxa to ja uwielbiam ale bardziej pod kątem kosmetycznym:) Bardzo fajna stylizacja, taka na luzie:d Pozdrawiam

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń