poniedziałek, 4 czerwca 2018

MOJE PIERWSZE ZAMÓWIENIE SHEIN.COM

Hejka ziomeczki ;* 

Dzisiejszy post dotyczy mojego pierwszego zamówienia ze sklepu internetowego Shein.com 
Już od bardzo dawna szykowałam się, na zakupy w tym sklepie ,ale jakoś nic z tego nie wychodziło 
bałam się, że zamówiona rzecz nie przyjdzie taka jak na zdjeciu lub co najgorszę że w ogóle do mnie nie dojdzie i pieniędzy mi nie oddadzą .
Ale niedawno się, odważyłam i zamówiłam parę rzeczy ;)
Tu macie porównanie zdjęć sklepowych a rzeczywistych moich 
różnica między zdjęciami jest kolorystyczna ale na żywo kolorystyka się zgadza .

Zdjęcia ze sklepu shein.com






  

Moje zdjęcia 





Jestem mile zaskoczona zamówieniem ponieważ rzeczy są mega dobrej jakości oraz jestem zaskoczoną expresową wysyłką rzeczy dotarły do mnie w ciągu 2 tygodni .

Linki do rzeczy : 

A jak Wam się podoba moje zamówienie ? 
Zamawialiście kiedyś coś  z tej strony ? 

19 komentarzy:

  1. Fajna ta kurtka ;) A apaszka taka wyjątkowa, w ananasy!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurtka, akurat SheIn to całkiem sprawdzona strona!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No, z tego co widzę to ciuszki może się troszkę różnią, ale może to kwestia światła. ;) Świetne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. awww ta kurteczka, ogrodniczki śliczne ja osobiście nigdy nie zamawiałam z shein ale chyba też kiedyś spróbuję. :D
    zapraszam na mojego świeżo otwartego bloga, zerknij jak będziesz miała czas mam zamiar go jeszcze technicznie poprawić

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest przepiękna! Uwielbiam tego typu rozwiązania i w tak ciepłą pogodę jak teraz ubieram je non stop :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w kurtce i ogrodniczkach! Shein ma super asortyment :)
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrodniczki mają przepiękny kolor! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka ogrodniczka i torebka są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like everything! especially that denim jacket!
    so cute! kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  11. Shein to jedna z nie wielu Chińskich sklepów internetowych, który prezentuje Ciekawy asortyment w miare dobrej jakości.

    blog
    film na kanale

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta różowa ogrodniczka mega mi się spodobała <3 Mam kilka rzeczy od nich i nie są złe, ale zależy jak trafimy :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś zamawiałam od nich i na ogół spoko rzeczy były :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Provide personalized, clear, and thoughtful advice on all property aspects with integrity to make people experience opulence at its purest form. Visit us: Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń
  15. Green LMS for colleges is developed to oversee user-learning interventions and deliver educational
    content and resources to students. This cloud-based platform is equipped with an impressive set of
    features that aid in planning, delivery, and evaluation of a specific digital learning process. Learning
    management systems for higher education institutions can also be referred to as applications used
    for tracking, administering, and managing the learning process.
    https://www.thegreenlms.com/lms-for-university-and-college-k20/

    OdpowiedzUsuń