czwartek, 21 czerwca 2018

ZARA TOTAL LOOK

Hejka kochani ;*

Post który dla Was przygotowałam musiałam trochę odwlec w czasie .
A czemu ? ;)
Ponieważ poprzednie zdjęcia w ogóle ,nie wyszły była bardzo zła jakość i trzeba było powtórzyć sesję. 

Po pierwszej nieudanej sesji zdjęciowej torebka którą widzicie na zdjęciach , za koloryzowała mi koszulę nie mogłam pozbyć ,się czarnej plamy z koszuli , próbowałam prawie wszystkiego i nic nie schodziło , póki nie napisałam na instagramie o pomoc parę osób się odezwało i polecili mi takie specyfiki jak płyn ACE oraz Dr Beckmann plama od razu znikła i koszula jest jak nowa ;) więc polecam te dwa sposoby . 

Stylizacja składa ,się z białej koszuli wiązanej w pasie, czarnych spodni, butów z aksamitu z ozdobnymi perełkami i cyrkoniami, okularów oraz wiklinowej torebki.

Co sądzicie o tej stylizacji ? 












34 komentarze:

  1. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Szczególnie podobają mi się okulary i koszula- przywodzą mi na myśl luksusowe wakacje w Saint-Tropez ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądasz :) bardzo stylowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mnie urzekły. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, uwielbiam Zarę!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z taką torebką się jeszcze nie spotkałam, fajna :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :) Całe połączenie bardzo mi się podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna torebka! Cała stylizacja bardzo mi się podoba. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, super i na co dzień i na wyjście. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, fantastyczna całość, buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta koszula, fason ma extra :) torebka też super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh Zara :). Gdyby tylko trendy tutaj szły z jakością ciuchów - byłabym wniebowzięta :).
    Stylizacja spoko. Ja zapraszam do siebie na ten post: https://www.brytyjka.pl/plecaki-na-lato-nowa-kolekcja-cid-224.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten look jest zarabisty :) Mega mi się podoba :) Buty wymiatają :*


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz fenomenalnie <3

    xoxo
    -----------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Szkoda tylko, że torebka farbuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mega szkoda , teraz zakładam ja tylko do ciemnych rzeczy :)

      Usuń
  16. You look gorgeous in that outfit darling :) I'm following your blog now,hope you can follow mine as well.All the love xxx

    New post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie proste zestawienia :) biel i czerń to zawsze dobry wybór :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja! Bardzo podobają mi się buty :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta koszula jest przepiękna! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja jak i zdjęcia są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się Twoja koszula! fajna stylizacja i szkoda, że miałaś z tym postem tyle problemów ;/
    fotografiawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia, bardzo podoba mi się koszula ^_^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są przepiękne :) Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit !! Dawno mnie u Ciebie nie było, trosze się zmieniło :D
    Zapraszam do mnie na nowy post !
    http://maagdel.blogspot.com/2018/07/ootd-44-co-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana najwazniejsze jest to ze Twoje fotografie sa niezwykle naturalne i to sie liczy.Delikatne bez zbednych ulepszen uwielbiam takie blogi.Prostota jest czasem bardziej wciagajaca niz ekskluzywne profesjonalne fotografie.Czekam na kolejne wpisy w wolnej chwili zapraszam do siebie zostaw slad bym mogla Cie odnalezc :modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Loving the shoes you chose for this look!

    xx,
    Meredith
    LATEST POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna klasyczna stylizacja, torebeczka cudna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biay-look-i-drewniany-koszyk.html

    OdpowiedzUsuń