czwartek, 12 lipca 2018

WARSAW TRIP

Hejka ;* 

Dzisiejszy post będzie relacją z podróży do Warszawy . 
Od kilku tygodni marzyła mi się, wyprawa do stolicy i aż w końcu nadszedł tak długo wyczekiwany dzień .
Choć nie miałam dużo czasu na zwiedzanie ,to udało mi się zwiedzić kilka najpopularniejszych miejsc w Warszawie .
A są nimi : Pałac Kultury i Nauki , Pałac Królewski, Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Belweder, Ogród Saski, Muzeum Powstania Warszawskiego i wiele innych ciekawych miejsc na śródmieściu.
To była moja pierwsza podróż do Warszawy i mogę szczerze powiedzieć że bardzo spodobało mi się w stolicy i  na pewno nie była to moja ostatnia wycieczka . 
A Wy jakie macie opinie o Warszawie ? 
Co ciekawego polecacie mi zobaczyć gdy kolejny raz wybiorę ,się do Warszawy ? 


























33 komentarze:

  1. Widziałam po Insta ze byłaś w stolicy :D Mam nadzieje ze wycieczka sie udała, niestety nie mam zadnej opini o Waszawie i nic ci tam nie polecę bo mnie tam jeszcze nie było ;d Mam nadzieję że nadrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i piękne widoki :) pozdrawiam!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Świetna, pastelowa stylizacja, idealna na ciepły dzień i zwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :) nigdy nie byłam w Warszawie, ale bardzo bym chciała zwiedzić stolicę i mam nadzieję, że jak najszybciej mi się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, śliczna stylizacja.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie byłam raz ale nie zachwyciło mnie to miasto. Super zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, I consider it is very useful! I follow you, hope you will follow me back¦
    Have a wonderful weekend!

    wdresscode.blogspot.ru
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wpisy, sama jak byłam w Warszawie, to przywiozłam mnóstwo zdjęć. :) Super, że w końcu udało Ci się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zrobić sobie wycieczek znów do stolicy chyba hah <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja i świetne zdjęcia. Byłaś w bardzo ciekawych miejscach :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Za Warszawą jakoś specjalnie nie przepadam :) Świetne zdjęcia!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :)
    Zdjęcie są śliczne . Ja wybieram się 13 sierpnia do Warszawy na kilka dni 😊

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/choker-koronkowy-i-bluzka-sinsay.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię odwiedzać Warszawę choć nie robię tego często. W wakacje planuje się może wybrać ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama jeszcze nigdy nie bylam w Wawie. :)
    http://tzanetat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo uroczo wyglądasz w tej bluzce w kropki :) W Warszawie byłam kilka razy, ale chętnie pojechałabym znowu do Centrum Nauk Kopernika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze się wybrac do Warszawy bo wstyd się przyznać ale w Łazienkach Królewskich jeszcze nie byłam:)

    Buziaki:*
    Miałam problemy z moją stroną ale już jest wszystko ok i dlatego zapraszam na świeżutkiego posta:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful city! I really love your first outfit with the pretty print shirt.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w Warszawie tylko raz ale bardzo mi się spodobała :) Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Zostaję i obserwuję! Zapraszam również do mnie :)
    https://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Warszawa jest przepięknym miastem, od razu się w nim zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna relacja! Ja do Warszawy wybieram się pod koniec września na targi beauty <3

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia! :)
    Warszawa to bardzo klimatyczne miasto.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacje!
    Pozdrawiam:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. It seems a really amazing place. LOve your bag my dear!!!
    Have a nice day and don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    #Kidswear: Alessandro and Levi's

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog, zapraszam do mnie :)
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń