wtorek, 13 marca 2018

PRZYWOŁUJĘ WIOSNĘ

Witajcie kochani ;*

Stylizacja składa ,się z żółtej ramoneski z ćwiekami, różowego sweterka z pomponami, słomianej torebki z pomponami, żółtych okularów przeciwsłonecznych, adidasów campus oraz czarnych spodni.

Outfit składa ,się praktycznie z dwóch kolorów , ale stylizacja jest taka jasna i "radosna" aż gdy komponowałam stylizacje wymyśliłam nazwę dla tego postu "Przywołuję wiosnę" ;)
Powiem Wam ,że nigdy w szafie nie miałam nic żółtego , ale zdecydowałam się w końcu na ten kolor i szczerze podoba mi się jak on świetnie się komponuję z "żywymi" kolorami jak i pastelami.
Może zdecyduję się na więcej rzeczy w tym kolorze .;)

Co sądzicie o tym zestawie ? 























Mam na sobie :
Sweterek : Zaful
Okulary : Zaful
Torebka 
Spodnie Zara 
Buty : Adidas 

37 komentarzy:

  1. Pięknie Pani Wiosno! :)
    Śliczniutka bluza i jaki fajny, wesoły kolor ramoneski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za miasto w tle? Świetna kurtka ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jakoś żółtego unikałam, a ostatnio kupiłam sobie koszulkę w mocnym żółtym kolorze :P Pasuje Ci ta kurteczka, trochę koloru trzeba dodać czasem naszym stylizacją :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko! ta ramoneska prezentuje się na tobie przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska ta kurtka a sweterek mam taki sam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się Twój sweterek z pomponikami-jest uroczy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beutiful outfit! I have the same jacket. It's so great, isn't it? And your top is so beautiful <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, niestety nie w moim stylu :( MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Super, radosne kolory. Extra torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie wiosna na całego :) super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Mam nadzieję, że przywołasz wiosnę! Szukam takiego koszyka są cudne:)
    Pozdrawiam i obserwuje😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek z pomponami cudowny! Genialne połączenie kolorów :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie kochana wyglądasz! <3
    Do twarzy Ci w takich żywych kolorkach - ramoneska prezentuje się znakomicie :)
    Ahhh, aż nabrałam ochoty na fotki w scenerii miastowych zabudowań.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolor ma ta ramoneska:* super połączenie kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja ^^ Świetna kurteczka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękny sweterek i adidaski ,które mi się marzą:):)<3 bosko kochana!:):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wiosennie:) Kiedyś bardzo uwielbiałam kolor żółty, ale potem mi z nim przeszło :) Żółty aktualnie w modzie więc sama planuję kupić coś w tym kolorze.
    Fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie, tak wiosennie! Podoba mi się :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pięknie! ❤ cudowne kolorki :) sweterek i butki mi się marzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow stylizacja świetna i bardzo wiosenna :D Super kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję ,że przyjdzie ta wiosna w końcu ,bo u mnie znów zimno :d
    super kurtka

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie żywe kolory i praktycznie przez cały rok z nich nie rezygnuję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie wygladasz!
    oh jak ja bym juz chciala, by byla wiooooooosna <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega uroczy jest ten sweterek 💓
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ramoneska, ma taki piękny energetyczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna całość, piękny sweterek, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. żółty i róż zdecydowanie kojarzą mi się z wiosną! <3 super wyglądasz!^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ta wiosenna kolorystyka - oby przywołal wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna ta kurteczka musztardowa :)

    OdpowiedzUsuń