wtorek, 20 marca 2018

Trip Kraków

Witajcie kochani ;*

Przygotowałam dla Was wspomnienia z mojej wycieczki do Krakowa ;)
Postanowiłam z chłopakiem że wybierzemy ,się na wycieczkę i "przyszedł" nam do głowy Kraków 
Wyjazd odbył ,się w poprzedni weekend .
Pogoda nam dopisała w sobotę było bardzo ciepło.
W pierwszy dzień zwiedziliśmy stary rynek , wawel i oczywiście miejscowe restauracje. 
W niedzielę trzeba było już wracać  , dlatego też zrobiliśmy ostatnia sesje zdjeciową i wyjechaliśmy .
Ale Kraków to piękne miasto i na pewno wrócę tam i na 100% zrobię sobie wycieczkę na dłuższy czas .;*

Zapraszam do objerzenia moich zdjęć ;*


































19 komentarzy:

  1. Kraków jest przepiekny, super wycieczka! Ja bede w Krakowie w ten weekend i już nie mogę się doxzekac!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous photos! Amazing post dear! Very interesting! 
    Have a great week! xoxo

    Things that all bloggers do

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków to piękne miasto, byłam kilka lat temu i mam niedosyt. Świetnie wyglądasz i super zdjęcia;

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ukochane miasto. :)
    Mam nadzieję, że miło spędziłaś w nim czas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki :D
    i super kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się wybrać w koncu do Krakowa, bo byłam raz w życiu.. :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! Kraków piękne miasto ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba przyznać iż miasto ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kurtka ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no kochana piękne zdjęcia! buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam raz w życiu w Krakowie i totalnie się zakochałam. Twoje zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno w Krakowie nie byłam! ale mam w planach :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń